So what if I break down?

Fick panik halv nio i morse när jag trodde att klockan var halv åtta, då var det full fart in i duschen. Sedan skulle jag hitta mitt bankkort också, och det, DET var inte det lättaste. Tog mig hela 27 minuter att hitta det, det låg i en vante. Nu är mitt rum en röra, har vänt ut och in på allt. Efter skolan hoppade jag och Elin på tåget till Borlänge. Det var 50% på allt på bikbok, det kunde inte vi missa! Nu är jag lite fattigare, men några klädesplagg rikare. Nu ska jag sjunka in i pluggetsvärld igen. Jag hatar skolan och allt som har med det att göra för tillfället. Vill flytta, byta skolan och bara börja om från början. Önskar att jag hade tagit skolan lite seriösare från starten, men nänä. FML.

Kommentarer
Postat av: Anonym

be strong baby

2011-11-11 @ 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0