you can be sure that it will only get better

Det var ett tag sedan jag skrev något så jag lär väl skriva någon när jag väl är hemma. I onsdags så grillade vi hemma hos mig jag Matilda, Matilda, Cajsa och Lovisa, dagen efter åkte jag och hämta/köpte en cykel i Avesta och på kvällen cyklade jag och Linda några mil.. Jätte mysigt!! I lördags så åkte jag till Fagersta och spelade träningsmatch mot Västanfors och på kvällen så hoppade jag på cykeln och drog hem till Mattan och spenderade natten där, fast även många timmar i en bil. Dagen efter upptäckte jag något hemskt.. hade fått punka på min jävla cykel!! va fasen liksom.. hahah Dom senaste dagarna (måndag-onsdag) har jag tillbringat med Cajsa!! Sköönt att värmen är tillbaka! Nu drar jag och Linda med Johan och kollar på derby Husby- Säter!! :)
vi är så fula <3

Kommentarer
Postat av: linda

haha fula är vi, men bra hade vi det....

2011-07-27 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0