This too shall pass.

Göteborg var super bra! Längtar redan tillbaka men förhoppningsvis så dröjer det inte så många veckor tills jag är tillbaka. Kommer massa bilder senare. Torsdagen tillbringade jag med Matilda i Borlänge, vi kollade på fotboll såklart! Fyfan vad man längtar tillbaka på cuperna man var på när man vara mindre, ville också vara med :( Vi hade det i alla fall trevligt där, på kvällen drog jag till vasaliden och tränade! Idag har jag varit till Hemköp och jobbat som vanligt, nu är jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, men ska snart till Matilda och ha lite chips och dipp kväll, det är våran grej!! Imorgon blir det jobb igen... Sen får vi se vad som hittas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0