I hoped you’d see my face and that you’d be reminded

Regnig dag? Ja. Har legat i sängen hela dagen och kollat på O.C, ska nog fortsätta att göra det fast har massa grejer som jag måste fixa men det känns inte så himlans kul att gå ut i det här vädret.. Menmen får väl ta på mig regnjackan och gå upp mot stan senare när jag har hittat orken. I lördags så åkte jag och Matilda ut till Fia en stund, det var trevligt :) Igår så umgicks jag med Cajsa, längesen!! Vi kollade på bio, satt ute i regnet och pratade, åt massa gott och tittade på vm-finalen. Nu när vädret sviker så kan jag ladda upp massa bilder :)
Ge mig den härliga värmen tillbaka!!!
Jag och Linda hade en fight i alice stuga.
najs va?
Innan vi hade blivit blöta
fint väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0