Take only what you need from it

Kul att jag gick upp halv åtta idag och trodde att jag hade jätte brottom åker till skolan halv nio och kommer på när jag går in i skolan att jag har sovmorgon till tjugo i tio, hur fan lyckas jag glömma det?? har aldrig hänt förut "typ" ;) Fick iallafall stå i caféterian i en timme så jag hade något att göra, fick en macka och festis av Kenneth som tyckte synd om mig för att jag var ledsen, hahah! Efter skolan så fika jag med tjejerna på wiernan för att säga hejdå till Elin och Alva. Har nog lagt upp mot 300kr på fika den här månaden, inte bra men vad ska man annars lägga pengar på om man inte shoppar :) Efter fikat så gick jag och Alva till thaien och åt innan hennes träning, jätte trevligt hade vi! Fan vad mycket jag skrev om mat nurå. Imorgon ska jag, Matilda och Linda sova i Viktors lägenhet för sista gången innan den ska säljas :( vi som haft det så trevligt där, fina minnen! :D Hoppas ni får det bra i thailand alva och elin!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0