see it feels bad now but its gonna get better

Har haft feber och huvudvärk sen igår, jag hoppas det är bra imorgon så jag kan gå till skolan.
Längtar tills lördag
Längtar tills onsdag nästa vecka när jag och Elin ska till Uppsala
Och längtar tills nästa helg när vi har cup i Gävle!
...men längtar inte till tisdag och torsdag nästa vecka när vi har nationella i svenska och jag har inte ens hunnit läsa genom häftet för att jag inte varit med på någon av de lektionerna..

tio dagar
Dag 01 - Två saker jag längtar efter
Dag 02 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 03 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 04 - Fem bilder från minnen 2010
Dag 05 - En bild som är från när jag var liten
Dag 06 - En bild på mitt/mina syskon
Dag 07 - En bild som är över ett år gammal
Dag 08 - En rolig bild
Dag 09 - En barndomsvän
Dag 10 - Min favoritplats



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0