bra dag!

Lite utav tbs i den röda byggnaden!
Mums, fika på coffeehouse by george!
Åkte till Uppsala imorse med Elin, vi gick till TBS och kollade runt och var med på några lektioner! Efteråt gick vi runt på stan tills våra fötter var helt döda, då gick vi och fikade i någon timme tills tåget skulle gå med hopp om att vi skulle kunna få sova på tåget, när vi kom på tåget var det såklart fullt och vi hade inte bokat platser så vi fick stå/sitta på golvet till Sala. Sen satt vi brevid tre negertjejer som prata på sitt språk skit högt, fan vad damp vi fick på dom hahah. Har verkligen ångest över hur jag ska göra nu, vet inte om jag vill flytta, men skolan verkar så jävla bra!
Har precis skrivit klart tre sidor om kina, man skulle egentligen skriva fem sidor, men palla? Ska iaf sova nu kommer vara as trött imorgon när vi har nationella i svenska 3 timmar? och kommer inte komma på vad jag ska skriva med min dåliga fantasi!

Kommentarer
Postat av: Gjermundjohanne

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 08:42:41
URL: http://gjermundjohanne.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0