en fet bomb med bilder från 2011!

Okej jag varnar er för sjukt jävla mycket bilder, SJUKT MYCKET!
De nyaste bilderna känns ju onödiga att ladda upp så det hoppar jag, tog bara massa bilder ur arkivet. När jag tänker efter så har 2011 varit riktigt jävla bra, fast även dåligt på sina håll ibland men det bra har ändå tagit över. Påsklovet, våren, sommarlovet och början av hösten har varit awesome! Åhå känner på mig att 2012 kommer bli riktigt bra, speciellt sommaren eftersom jag har svårslagna planer över den. Nog om 2011 nu. Nu ska jag sova, GODNATT KOMPISAR!

Kommentarer
Postat av: karolina

tystnaden som uppstår när man ser en bild på sig själv man inte trodde fanns... och inte minns när den blev tagen... och inte vet vad det är för jäkla jacka man har på sig... och när man gör exakt samma min på bilden under, som är tagen från ett annat tillfälle...

2011-12-28 @ 14:45:23
Postat av: jenny

hahah nämen, den ena är tagen på björn rosenström och den andra i tobias karlssons lägenhet! :D

2011-12-29 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0