bring me up, bring me down

Hallå blorren! Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, hade tänkt att jag skulle plugga gärnet så jag slapp ha ångest över allt jag inte har gjort i veckan men så blev det inte! I fredags var jag med Matilda på dagen och kvällen spenderades med Linda på La gondola! På lördagen så följde jag med laget till Avesta och kollade på en stormig match åkte hem och åt grillat för första gången iår(!) och på kvällen gick jag hem till Mattan och sov över där. På söndagen gjorde jag inget speciellt förutom att jag och Mattan gjorde världens godaste sallad! Idag har jag varit i skolan as usual och har tränat nu på kvällen, ovanligt rolig träning också, fast hade varit ännu roligare om vi var många fler som tränade! Nu ska jag baka chokladbollar och kolla på BB! :-D puss
åhå, snart så är det sommar igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0