last rider

Tog lång tid innan jag kom upp från sängen idag. Till lunch var det någon av alla panbiffar som finns i skolan och det gillas inte!!! Så jag, Linda och Matilda gick och åt pizza, inte för att det är speciellt ovanligt att vi gör det. Resten av dagen var väl lika seg som vanligt fast martin var sjuk och det var bra fast mindre bra att jag inte fick något gjort! Nu har jag varit och åkt skidor fast jag blev stum i benen efter 2,5 km kan bero på att jag inte åkt sedan jag slutade för några år sedan, så jag åkte hem och sprang runt haggårn istället! Nu hade jag tänkt att jag skulle färga håret, får väl se om det blir grönt eller inte! :)

Kanye West – Runaway - Explicit Version

Kommentarer
Postat av: ;)

lycka till baby <3

2010-11-22 @ 20:41:15
Postat av: j

tack linda.... ser dessvärre grönt ut hahahahah :(((

2010-11-22 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0