det var jag

I söndags var jag på dalalagsträning i Borlänge. När vi hämtade upp Ida i Säter kom jag på att jag hade glömt mina fotbollsskor och benskydd hemma (HAHAH det värsta man kunde glömma....)  som tur var fick jag låna ett par skor av Ida på första träningen sen kom mamma upp med dom till andra träningen. När jag kom hem åkte jag å Cajsa och köpte godis, chips och cola sen kollade vi på flickan i jordkällaren, sen sov vi jätte länge på måndagen. Sen gick vi ut och gick runt hela hedemora. riktigt ovanligt att vi rör på oss!!1 resten av måndagen gick väl åt till att spela robot unicorn attack HAHAh. Idag har jag iallafall försökt att städa mitt rum, gav upp efter ett tag. Snart kommer Linda och vi ska kolla på lite hockey med Matilda.
Familjen – Det Var Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0