The Blower's Daughter

Idag har det varit varm, 25 grader och jag klagar inte... får gärna vara ännu varmare. Men imorgon blir det ju kallare igen . Har varit på marknaden en snabbis på morgonen, var inte så mycket att se. Vid tre kollade jag på första halvleken av dam-matchen, dom vann den med 2-0! Sen efter det åkte jag ut till Husby och kollade när brorsorna spela mot Tunabro och dom vann med 3-0. Sen åkte jag hem och var med Linda, köpte cola och gick till Matilda och hem igen, ganska trött i fötterna efter det. Imorgon är det match i Smedjebacken, och jag är inte taggad.

Kommentarer
Postat av: kalle

Sjukt sköönt med värmen!

2010-05-16 @ 00:53:38
URL: http://kallehedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0