Driving Me Crazy

Tjena, Linda sa att jag skulle skriva något på min blogg så jag lär väll göra det ;););););)
I måndags så var jag med Linda och Matilda. Vi gick till munken och badade/solade/spelade vollyboll och sen gick vi och åt glass på lappens med Viktor. Senare på kvällen så cyklade vi till munken och var där med lite folk. Sov över hos Cajsa efter det. I tisdags tog jag och Cajsa bussen till Borlänge för att kolla på Dalecarlia cup. !!!!dreamteam!!!! Behöver inte skriva något om idag eftersom jag inte gjort något. Men imorgon och fredag ska jag och Cajsa pressa i solen. PÖSSSSSsssSsS ....... jag längtar till göteborg i augusti <3<3<3<3<3
yeah
jenny
sköningar
vackra bilder:
stekigaste brillsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0