rubrik

FF torsdag till söndag så Linda sover hos mig och kanske Matilda också!  Gick iallafall hem från skolan tidigare för att jag hade så ont i magen men nu är det bättre. Linda kommer väll snart hon är ute och går med min hund som vi är hundvakt till. Lite senare ska vi färga håret på Matilda och äta mat.. jag älskar mat. Ingen träning på hela veckan pga att jag sträckt mig så får antagligen inte vara med på någon match heller. Känns ovärt att skriva eftersom jag ändå inte skriver något intressant... men kanske slänger upp lite bilder under dagarna som kommer!
HA-HA-HA FRIDA <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA JENNY <3

2010-04-17 @ 16:39:50
Postat av: Two olsson sisters

hahaha, vilka roliga bilder^^



ALlt bra med dig?//Emma.

2010-04-17 @ 17:03:21
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0