bloggis

allting var helt cpe med bilderna på bloggen så jag tog bort alla inlägg och börjar om på nytt! :-)
igår var jag på dalalagsträning och det gick as dåligt verkligen sämst.
sen på sista träningen så fick jag jätte ont i knät igen.. så jag kommer
verkligen inte gå vidare man kunde inte ha vart sämre än mig igår! :-(
idag är jag hemma från skolan, har ont i huve. Men kommer nog imorgon!
& cajsa jag lovar att inte vara sjuk nästa gång det är handbollsträning!!!


<---NEGER!?.. jag och min kära vän palv--->
& ja jag är svart under ögonen! hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

biatch!!!!! :( vet du hur taggad jag var eller?!?!

du kommer lätt gå vidare, jag svär mannen!

2009-11-09 @ 18:37:57
URL: http://caaajsssaaa.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahah

jag kommer inte gå vidare jag svär mannen!

2009-11-09 @ 20:27:27
Postat av: elin

fan va charmiga bilder :)

lycka till med dalalag1 ;> lavjaaa

2009-11-09 @ 21:41:37
Postat av: jenny

du kan vara charmig eläjn!

det går nog skit med de :( lavio <3

2009-11-09 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0