så lättttt

Helgen var inge kul värdelös kan man nog säga. IDAG var jag hos tandläkaren hade inga hål eller nått fast jag har en mjölkistand kvar hahah, Efter det var dagen tråkig fast lite kul och spännande på sina håll, höhö ->damp&krossadruta<- YEAH BABY. På idrotten var det volleyboll på hög nivå fast jag och alice kom inte i lika lag som matte och linda på tuneringen, så vi kan inte klä ut oss till de dom vi tänkte, dumma martin :-[ På slöjden så orkade jag inte jobba, så jag spelade in videoklipp med kameran, mycket kul om man har tråkigt. EFTER skolan så gick jag och linda hem till linda och chilla  och åt pannkakor och stekt ägg .. = gött!!

!!!!!!hoppas så här jävla mycket!!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0